وبلاگ مسکین باخرزی
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

 

علی سینا صارمی



نظرات شما عزیزان:

عبداله کریمی
ساعت16:25---28 آذر 1393
نمیدونم از کوچکی غروبای جمعه دلم می گیرد امروز هم مث همه جمعه ها ، به سایتت سری زدم دوست خوبم با خوندن شعرهایت کمی آرام تر شدم مرسی عزیز آرزومند آرزوهایت
پاسخ: درود عزیز دل / مهربان برادر/ ممنونم از حضور پر مهرتان / زنده باشی


ابراهیمی
ساعت13:57---22 خرداد 1393
"امام کاظم (ع) : جسم او از ديدگان غايب ولي ياد او در دل هاي مؤمنين زنده خواهد بود."میلاد قائم آل محمد ص ؛ مهدی موعود عج بر شما مبارک باد.
پاسخ: روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران میلاد منجی مبارک درود بر شما مهربان برادر جناب ابراهیمی عزیز


ali
ساعت15:39---21 خرداد 1393
سلام در صورتی که تمایل دارید سایتی جهت انتشار مطالب خوب راه اندازی کنید با من تماس بگیرید
پاسخ: سلام و عرض ادب درود بر بر شما قصد انجام این کار را دارم مشتاق راهنمایی و کمک حضرتعالی هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 572
بازدید کل : 413624
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......